Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Recettes de cuisine
Sujet :Recette de la coquille
Marie2815/11/2016 11:17
Je suis à la recherche de la recette de la coquille ,brioche que l on mangeait a Noël, et qu on nous offrait à l école avec une orange pendant cette période de Noël .
Merci à tous
Une extradée, qui a toujours son coeur dans le nord💘
tori5025/11/2016 18:53
te prind 500 g de farine, un quart ed'lait (d'vaque, hein ni du lait d'bique) de l'levure, quo, l'valeur ed 2 cuillères à soupe
- 25 cl de lait la mitan d'eune plaquette ed'burre, 2 jaune d'eufs, chés blancs te fera des meriques, 4 cuillères d'chuc,et un tiot peu d'sel
bon, a ch't'heure,
te verse tout cha dins un robot à faire de l'patoulle, après avoir laiché ramollir ch'burre, hein !
Te laiche tourner 10 minutes aveuc ch'crochet à pate, faut bien compter 10 minutes, hein tout cha cha dépind si que tin robot ch'est ine Rolls ou bien que te l'as hérité de t'grand'mère, hein ! mais faut qu'y tourne tout duch'mint, hein, pas l'brutaliser, hein !
Après cha te fais ine belle boule que te mets dins un torchon (un torchon prop', hein, nin un torchon qui a servi pour nettier tes pieds, hein, et te l'pose devant un radiateur pindant faut compter 3/4 d'heure , pas moins....
A ch'momint là, te fabrique t'coquile in y faijant sin gros vinte et ses deux tiotes tiêtes et dépose tin bébé sur ine plaque du que t'aétramé de l'farine après l'avoir passée au burre et te laiche cuire à20° pindant 35 minutes
pour faire biau et bon, au bout de 20 mn te l'badigeonne aveuc du burre fondu mélangé à un jaune d'euf et un peu d'chuc
. Mi, j'in mingeros su l'tiête d'un pouilleux
Commedirot min camarat'Bertrand "si tu ne coooose pas le patoas, dis me le, j'traduirai, sinon, écris in patois, cha fait du bien
tori5025/11/2016 18:57
j'ai oublié de t'préciser que c'radiateur y dot êt' alleumé, hein pasque sinon, cha marche moins bien, pi j'ai vu que j'ai marqué 2 fos du lait.... nan hein, t'in mets qu'ine fos, ch'est nin du pastis, alors in n'armet nin ine rincette, ichi, hein !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:jatte
français:goutte, verre, tasse
genre:n.f.
Accéder au glossaire