Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Les mineurs et la mine
Sujet :chili
maceju24/08/2010 15:09
j'viens ichi pour tirer un grand coup ed' capieau a ché mineurs chiliens , interrés a 700 metes , et qui n'ont cor pour 3 a 4 mos a rester comme cha , cha dot ête un sacré calvaire même in sachant qu'le famil sont rassurées , et qu' surtout y s'ront nourris et abreuvé pindant tout ch'temps la ,
chés nos frères d'armes , et certainemint plus malheureus qu'nous din l'temps , même si y z'étotent al surface ,
bon courache a eux
ché vrai , qu'j'aros du in faire autant pour tous nos camarates chinois et russe , qui y sont morts ya pas cor si longtemps qu'cha
annesophie30/08/2010 21:42
Ouai
Maceju ,mais l'pus pire ch'est qu'in s'sint,et qu'in est impuissant et pis cha bin , cha fait d'mau
cartouche31/08/2010 07:47
comme te dis Maurice, is ont un rute courache et méritent qu'in pinse à eusse
myrianna10/10/2010 11:05
Cha va aller , i vont betot sortir Mercredi ej cros
maceju12/10/2010 11:00
ché vrai myrianna , et ché fomidape pour eusses bin sur , pour leur famil , et que satisfaction pour chés sauveteurs et tous cheux qui ont travaillés a leur future délivrance ,
ach'teur y leurs reste in grosse difficulté , l'armonte , infermés din le tiote gayolle , pindint in bonne heure , bon courache
maceju13/10/2010 14:59
cha yé y n'ont armonté , 10 , mais j'ai été séçu par un d'chés rescapé , qu'ya dit ," au fond le diable et le seigneur , ce sont battu , le seigneur a gagné et c'est bien grace a lui que l'on est ici , " je veux bien admette que chés des gins tres croyants , mais j'em demante a quoi y ont servis chés sauveteurs , j'pinse qu'yarot pu avoir in tiote pinsé pour eusses
myrianna13/10/2010 20:06
l'important qui soient sortis.. que ce soit grace à Pierre, Paul Jacques ou Allah ... mais je serais plus propice pour Pierre ,Paul Jacques ,moi aussi..

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pamelle
français:orge
genre:n.f.
Accéder au glossaire