Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Les mineurs et la mine
Sujet :les bruits
maceju13/08/2009 10:45
au fond les bruits chés continuels , chés les bruits normalS, ya un S , ché a dire , chés bruits ed' moteurs , ventilateurs , tapis roulants , electrique , et pi quand j'ai comminché in 1953 y restot cor , des treuls et des tapis a air comprimée , alors la ché atroce , infernal , inde***ible , ché pour cha que quand j'ai visité lewarde , j'ai été déçu , par el manque ed' bruit , cha n'représenrte pas s'que nous in a connu , ché pas in critique HEIN , ché d'ailleurs arconnu , par tous chés anciens mineurs ,
et pi ya chés bruits particuliers , et cheux la y faut les intintent
et surtout les séparer des bruits normalS , les comprintent , savoir les interpréter , et bin sur es' s'mefier ,
et ché pour cha qu'ché bos in bos , sont plus parlants qu'chés bos ed' fer (étançons )
et pi ya chés odeurs ché aute cosse
Pascale13/08/2009 14:54
oui, maceju, j'ai parlé d'min grand père et des bruits dont y parlot.

Y m'a parlé du bos! des bos qui craquotent et qui fallot interpreter!
J'l'avos jamais vu avoir peur, mais j'cros que quand il le racontot, y'étot core tout r'tourné!
lena17/08/2009 21:56
ché vrai qu'ché mineurs i disotent qui zécoutottent ech bos parler
barbe11/06/2014 20:54
maceju, tu connais Lewarde, figure toi que c'est là dans mon jeunes âges je me suit perfectionné a l'école des cadres en électro-mécanique durant 1 an, soit 6 mois au fond et 6 mois a Lewarde. Vois tu, ce que veut faire les gouvernement pour les apprentis, ils n'ont inventer le fil a couper le beurre puisqu'on le pratiquait au mines en 1958. Bref, en exemple d'un simple ajusteur, (s'il voulait bossser) on en faisait un électro-mécano, avec diplôme lors de sortie des mines.

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cavet
français:petit mont de gerbes
genre:n.m.
Accéder au glossaire