Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Le Nord-Pas-de-Calais
Sujet :Dins toutes chés fêtes ed famile
josy27/10/2010 19:27
ichi dins l'nord-Pas De calais,in est connu pour ête des amusettes.Souvenez-vous lors ed chés repas ed famile,chés mariaches etc....y in avot toudis un pour pousser el chansonette ou raconter des cafougnettes.et pis y avot chés jux,histoire ed mette ed l'ambiance...el cayelle musicale,el danse du foulard ou l'danse du balai....y a pas à dire,mais ché qu'in savot s'amuser.....à ch'theure,chés jones y savent pus s'amuser sans que cha finisse in bagarre
lena27/10/2010 20:12
chés vrai Josy et pour peu qui i avot quelqu'un qui avo un accordéon chéto parti pour canter tous insenne ou pour danser la valse ou un tango
ch'duc01/11/2010 08:18
dins ches corons,les jours ed fete,comme à ches communions ou mariache ,in sortot dins l'rue pour danser, et ches voisins in profitottent aussi,et in plus in buvot el verre ed l'amitié , plus el tarte qu'in partageos !!
maceju01/11/2010 14:52
quand min frère y sa marié , in 1952 , in a fait el route d'el maison , jusqu'a sallamines , a pied , avec l'accordéon in tête , et in est arvénu a pied aussi , d'el maison jusqu'a la bos yavot bin 6 kms , et j'etos jones , 13 ans ,
et les certifs chetot parel , in faijot tout chés maisons , cha in faijot des kms
au passache consel chétot cor pir , la in comminchot a fumer , et a boire un tiot coup , mais toudis raisonablemint , et sans dispute
myrianna02/11/2010 17:20
chétot bieau ché mariaches à pied, y'avot ech marié avec ess mère devant , au milieu tous ché invités et in dernier el mariée avec sin pére , ej les voyos passer din l'rue ed jean Jaurés surtout ché mariaches polonais avec chés demoiselles d'honneur en robes longues bleu ciel ou roses .Cha m'fesot rèver quand j'étos tiote ,j'imaginos eul mien ed mariache, j'aros jamais pinser ach momint la qu'ej me sros mariée à Naples...

lena03/11/2010 10:09
bonjour tertous
et chés gins i jestottent des dragées et des sous ( chés cha qui nous intérésso quand in éto tiots
mi Myrianna ché in Bretagne à Morlaix que j' me sus mariée ( ch'est moins loin )
maceju04/11/2010 17:44
dis léna quand té t'as mariée , ta pas fait tout l'route a pied , zch'repas yarot eu l'temps d'arfroidir , et chés amuses gueule y s'arottent
arséquis , pour myrianna charot cor été pire

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:mécante
français:méchante
genre:adj.