Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Le Nord-Pas-de-Calais
Sujet :L'voïette
yeye3110/09/2005 22:17
L'voïette, ch'etot celle qui etot au bout not'gardin...
un tiot quémin in tierre qui s'faufilot intre ches maisons d'coron.J'avos que quat' cinq ans mais j'larvos core...l'hierpe su les cotés al etot haute qui m'faisot des gatoules à mes gampes...Al etot delimitée par des barrieres in ciment, inne poutre carrée in béton gris blanc plantée d'part et d'aut dins un tiot potieau, ch'etot pas bien haut...Y a qu'labo qu'in in veyot y m'semp!
Bien des fos j'me sauvos par là pour aller vire mémère qui habitot à l'aut bout...J'ramassos selon l'saison ches tiotes boules blanches ed'ches arbustes qui clacottent sous min pied ou bin core ches grattes cul... J'arrivos à ch'gros lilas noueux, j'etot a mont d'em'grand mère...j'auros toudis resté à s'maison.

Acht'heure dins min gardin, je l'vos qui grandit plus in plus chaque année, qui s'tortille et qui s'effiloche comme li...à chaque printemps, in fermant mes yeux,m'guife plongée dins ses grandes fleurs violette, j'arnifle el parfum de m'n enfance.
THERESE11/09/2005 10:42
J'cros qu'in a tous eune voïette, ou plusieurs, dins nos souv'nirs.
Chelle qu'in prénot pour arriver plus vite du qu'in voulot aller, chelle du qu'on faijot queuette, chelle du qu'in allot avec sin copin pour pas êt' vus par chés grands...
Que de souvenirs .....
canard13/07/2006 00:02
mi eu j'min rappele quand j'étos gosse aprés l'école ,que ch' preno l' voïette ,pou mi arvenir plus vite a maison .in allo a l'marotte a prones ou bien in claco des pétards des ché brin d'vaques ché to l'bon temps ,quand j'irpinses a ch teur.....! in a fait des bétisses .aller tchiao a ter tous et bonne nuit .
Tpre13/07/2006 11:32
Bouvigny Boyeffle......j'y passos tous les jours avec l'bus d'ramassache scolaire pour aller à Liévin..;
Té nouviau such site? Si oui : Bienvenue! si non j'aurai cor fait eune bétise ed plu. In tout cas Bienvenue cha fait jamais mo!
canard17/07/2006 21:57
ouais chu nouviau su site ,ché un camarat eu belgique qui reste là bas ,qui m'la fait découvrir alors te pinses que j'me suis inscrit tout suite.attintion mis j ' reste a bouvigny mais eu suis du nord ,eu d'salomé a côté de l' bassée pour chti qui connot.
batisse18/07/2006 09:12
Eh ben bienvenue et bon courache pour affronter tous ches boyaux rouches. Des du 59 i n'd'a nin grammint ichi. Tant pire pour eux!

Et ch'est des catouilleux, te peux nin imaginer...
loumarcel18/07/2006 10:26
Hé! Batisse laisses le arriver avant d'i raconter des cagoulles nous in a querre tous chés 62 et chés 59
loumarcel18/07/2006 10:28
Au fait Canard, t'arrif' par el voïette, rinte putôt par ch'bistrot in discut'ra à ch'comptoir.
canard19/07/2006 22:19
si euh j'rinte au bistrot ,je sus pas prés d'in sortir avec ti zotes

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:à donc
français:en ce temps là