Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Le patois Ch'ti
Sujet :coq raiderie
OTHONARMAND127/07/2009 07:33
Ma mère disait souvent quand j'était enfant (plutôt hardi !) . Espèce de coq raidery (écriture phonétique)
quo qu'cha veut dire ? et commin qu'cha ch'écrit
Lilichti
Merci à Cartouche pour son aide pour mon premier message sur le forum !
LILICHTI18/08/2009 08:26
LILICHTI

ouai ch'éto tout à fait cha!
lanciendu5919/08/2009 11:59
Me chu ruobaigno,quin j'eto jeune ( vers 1960) y avo a lille eine brasserie du COQ HARDY !!!!!!!!!!! UNE BAISSE A TERTOUS
maceju19/08/2009 14:43
bin té sais l'ancien el bière du coq hardy , chetot tres connue din el région , mais cha a disparu ,
lilichti30/08/2009 00:39
lilichti
bin me er'vla el coq raiderie y nous mène au coq

hardi j'cro qu chéto avec un I y livro cor avec
des qu'vas j'les er'vo
maceju30/08/2009 11:31
té toudis aussi matinal lili , ech' cros qu'ta raison quand té dis qu'ya
un Y a hardy , ché vrai qu'in in veyot grammint ed' brasseux du coq hardy
ch'duc30/08/2009 11:36
coq hardy , si je m'trompe pas y avot été arpris par pélican !
lilichti01/09/2009 09:17
LIL
lilichti
bin j'ai eu peur j'arrivo pu à vous avoir
el31 j'cro qu'vous avo bin bu des coups
ouai coq hardi avo été er'pris et l'semeusse
el brasserie ed'mons et el'grande brasserie
ed roubaix!ac'teur pélican y existe pu non pu?
pierrequiroule02/09/2009 23:39
ain'raiderie, ch'taine côte...bien pentue, bien raide... par extension ain'raiderie, ch'aine action hasardeuse... comme ain'tiot co magritte est nerveux agressif,hasardeux... ain garchon aventureux n'a qu'des raideries... des utopies... et pi y a l'belrie (bellerie) bêlerie!!! la bergerie, d'où qu'in treuf cor partout in france des lieux-dits "bellerie" "raiderie"..; aine bellerie est aussi par extension, aine belle fille... mi, j'su d'in villache, "bailleu", ed du qu'in parle l'picard... l' patouais (patois) j'étouais (étais) y s'étouaittent ( étaient) etc...alors qu'el pays étouait invahi par des inglais et pi des espagnols, et par des flamints et cor des chleus!!! ain est resté chti toudi.Chés hommes allouaittent àl fosse à ferfay, auchel, la clarence... su des vélos à pneus plein et jante in bo...quand j'étouais jone... al arvoyure, cha s'ra l'histoire ed min per ed'mes onc al fosse.......
cartouche05/09/2009 12:54
merci pour tes esplications Pierre, ch'est toudis intéressant ed' connaite les versions des uns et des autes
jeangabelou5909/09/2009 23:25
Dins un viux dictionnaire su site picard, j'ai treuvé un mot qui arsinne à raiderie, mais cha n'a surm'int rin à vir - Réderie : brocante ed querpion
pépéPéBé08/12/2009 17:19
Dins min villache, in app'lot les tiots cos et les tiotes poules naines des dridris, jé n'sais pas commint l'écrire.. In ramassot les zoeu pour les mette dins l'couveusse artificielle.
.Dins l'gardin, ch'co i sautot d'sur min tchien et i s'battot avec li quand qui passot trop près des poules ! ! ! Chtien, i elcloot parterre d'sur el dos les ailes écartées, et chtien qui étot pas contint, i moutrot ses dints in grognant ! ! Que cinéma ! ! !
.pépéPéBé
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
La traite d'une vache
Cafougnette, in promenade, vot sin comarate sincier à joujouque in train ed'traire inne vaque. Il n'arrête pas de se masser el'dos telmint qu'il a ma...............
Accéder à l'histoire