Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Le patois Ch'ti
Sujet :demande de traduction discour Mariage
mairom04/04/2009 22:20
Bonsoir ti autes

Merci de bien vouloir nous aider pour la traduction de notre discours de notre mariage :

Bonsoir à tous! Vous allez bien?

Nous sommes heureux que vous soyez présent à notre mariage pour que ce moment reste inoubliable!!!

Nous voulons tout d'abord vous remercier nos parents de nous avoir supporter pendant ces mois de préparations ainsi qu'a nos témoins et amis qui nous ont aidé à préparer notre mariage!

Ceci choses faites, nous comptons sur vous pour chauffer la piste de danse!

Nous vous souhaitons une agréble soirée, un très bon appetit et que le fête commence!

DANIEL DOUTRELON05/04/2009 03:29
bonsoira tertous vous allotes bien

inné contint qu'vous soyé la not mariachepour que ch'momint in l'oubli jamais

in voudrot pour comincher armercier not parintsed nous supporter pindint ché mos ed préparafif ché témoins et amis qui nt donné un coup ed main pour ché préparatif ed not mariache

v'la inne cose ed faites,in compte sur vous autes pour coffer el piste duc qu'in guinche
in vous souhaite inne bonne soirée,ed bien mingé et pi qu'in s'amuse

mairon n't'inquiéte pon les autes y v'nir finioler mi j'ai dégrossi
ej va m'arcoucher
cartouche05/04/2009 08:16
Pas mal Daniel, j'mets m'version alle cojira

Bonsoir tertous, cha va bien ?

In est bénache qu'vous seuchiez présents pour note mariache pour que ch'momint là y reste inoubliape !!!
In voudrot d'abord armercier nos parints ed'nous avoir supportés pindant chés mos ed'préparation ainsi qu'chés témoins et amis qui nous ont donné un bon cop ed'main à préparer ch'mariache
Vla eune séquo ed'faite, In compte sur vous aute tertous pour cauffer l'piste ed'dinse.
In vous souhaite eune bonne soirée, un bon apétit et que l'fiête alle comminche !
ch'duc05/04/2009 20:20
daniel, té va pouvoir nous rimplachés,bravo !!
batisse05/04/2009 20:44
Hein?
ch'duc06/04/2009 07:46
mi , j'ai rien dit batisse !
chtitemarie06/04/2009 08:29
j'confirme ...crox d'bos, crox d'fer ...
loumarcel06/04/2009 09:36
Si i a dit.
DANIEL DOUTRELON06/04/2009 11:45
té sé ch'duc min but ché pas ed rimplaché ,mais ed faire partit et apporter es que ch'peux
cartouche06/04/2009 11:51
i l'a pas dit fort
DANIEL DOUTRELON06/04/2009 13:02
i l'a dit
maceju07/04/2009 17:56
mi j'cros qu'si qu' il l'a dit ,j'in su certain , mais comme d'hab par des tiotes phrases ASSASSINES ,
batisse07/04/2009 18:07
Ah, ch'duc, ch'est tin tour. Bienvenue au clup des séquos que maceju i va t'in vouloir et que te ne sauras nin pourquo...
maceju07/04/2009 18:17
salut ch'duc , commint qu't'es vas ed'pu ed'taleur , t'as bu min café al cauchette au moins dis pas qu'yetot pas bon , j'l ' ai fait avec amour in bonne nuit a tertous
chtitemarie07/04/2009 19:15
maceju, te curs trop vite, j'ai du mal à suife.
Dis-me pourquo ch'duc i a drot à un café espécial ? In appelle cha du favoris'mint.
ch'duc08/04/2009 08:10
merci ,batisse,ché vrai ,asteur ej fais parti des anciens,ej sus là depuis octop 2006 ,mais ché pas grave, comme ej sais que j'ai assassiné personne,el jour que je l'ferais cha s' verra,!
ch'duc08/04/2009 08:16
maceju dit me du que j'ai assassiné daniel, ! faut savoir rire din la vie !
maceju08/04/2009 09:06
nan ch'duc j'ai du mal m'espliquer , j'peut t'affirmer qu'ché pas pour ti , j' mescusse , comme t'es dit el ' jour qu ' t'es vas faire in tiot peu ed'maux a qu'elqu'un cha s'verra , et tel quej' t'es connos ché pas d'main el veille
maceju09/04/2009 16:28
chetot pas specialemint pour ech'duc , chetot pour presque tertous , mais j'sais toudis pas si ch'duc ya apprecié , nan t'em ' connot , du favorisemint j'su pas camarate avec
ch'duc09/04/2009 17:23
ej sus pas in colère après personne !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:artomber
français:arriver