Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Demandes de traductions
Sujet :ch'ti et fier d'y ete
alinou94320thiais09/04/2014 17:23
salut tartous mi j'su ed berguette bon ok d'Isbergues ché parelle pour el momint ej su in région parisienne pou l'boulot bintot fini et j'rinte à m'mason allez à bientot
lena15/04/2014 21:40
Bonsoir Alinou94320thiais
Bien v'nu d'ssus ech site.
T' as raison mi aussi j'sus fière d' ête chti et pourtant cha va faire 40 ans que j'sus in Bretane
barbe16/05/2014 15:18
Mi, come boquo j'sus de chnord, pour l'boulot, mi, j'sus émigré un alsace tout cha avin qu'mine fout tout monte dehors. N'inpèche, qu'les Russes ont bin baisés les français un vindent leur carbon la motié" prix qu'el not extrait sur not sol.
Ain'suite, ché là qué le'baise gueule, in fos nos puits fermés, ils ont triplé-quadruplé l'prix d'leur carbon. L'pire d'un tout chla, ché les députés du nord -pas calais, n'ont rin fé pour r'classer les (devenu) ex mineurs ou bin créer des intreprises, cha été minme un lorraine avec leur puits de fer.
Un alsace, les députés, un tio peu pus intelligint, ont accepter cha, qu'a condition qu'l'état créer des implots d'un région! D'ou comme vous pouvé voir, jsuis vnu m'installer ichi avec m'tiot famille.
evelynemarie05/08/2014 21:15
Bravo !!! Je cherche désespérément une traduction des "gens du Nord" d.Enrico pour épater toutes la boîte qui vient à l'agence de Lille fêter les 10 ans . Ça ferait un tabac ! Vous pouvez m'Aider ? Merciiiiiiiiii !

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:cheinture
français:ceinture
genre:n.f.
Accéder au glossaire