Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :PFFFFFFFF aujourd'hui 8 mars,journée de la femme!!!
josy08/03/2011 07:51
Cha cange rien par rapport aux autes jours,in s'demande à quoi cha sert?quo que vous in pinsez vousautes?
ch'duc08/03/2011 09:01
donc ches femmes vont rien faire aujourd'hui !!!
annesophie08/03/2011 09:16
Ouai ch'est cha ch'duc pis l'ménache ,l'arpas ... ,cha va s'faire tout seu comme par magie .Nan j'sus d'accord avec ti josy ch'est des cacoules cha, l'journée de l'finme. Les finmes qui vraimint in aurotent b'soin bin alles peuv'tent minme pas dire leux sintimints... Bon si cha peut donner bonne conscience à certains ...,mais mi j'cros vraimint qu'cha n'sert qu'à cha l'journée internationale de l'finme (ch'est min avis)
myrianna08/03/2011 09:26
ouais ché einne connerie madornale cha!!
em vaisselle al étot là qu'al m'attindot ech'matin , ej dos faire à minger comme tous les jours , grand pére i va s'ramener avec un tiot peu d'mimosa taleur , pfffff ouais vive la journèe d'la femme..!
josy08/03/2011 10:21
ouais anneso,té t'vos dire à t'n'homme es'soir in rintrant "mets des bottes pour rintrer pasqu'aujourd'hui ch'étot l'journée d'la femme alors j'ai rien fait,pas d'ménache,pas d'vaisselle,pas d'arpassache,j'ai pas lavé non pus tes snipes et tes cauchettes sales et j'ai minme pas fait à minger....chéri té m'inmènes au resto?" et li y va t'réponte " ché quand el journée d'chés hommes?"
josy08/03/2011 20:02
bon bin ej sus là,j'ai fait em'journée comme d'habitude,et j'ai aussi fait à souper pasqu'y aura nin ed restaurant pour mi es'soir,em'n'homme y savot minme pas que ch'étot el journée ed chés glaines.....sniffff! ché par là qu'in vot à que point cha marque chés gins des journées ainsi
josy08/03/2011 20:04
Au juste,y a eun journée ed chés glaines à mon d'chés musulmans?
myrianna08/03/2011 20:07
pourquoi tè veux canger d'religion ?
josy08/03/2011 20:18
nan juste eun question...comme à longueur d'année elles sont soumises,ch'étot juste pour savoir si eun journée comme aujourd'hui,ché elles qui portent ch'pantalon!
ch'duc08/03/2011 20:25
cha va sintir bon sans burka,ej parle ed sueur hein!!
josy09/03/2011 09:15
Duc t'auros pas pu pinser à quetcosse ed plus raffiné,comme sintir eul parfum innivrant ed leu pays....cha peut ête sexy eun burka.....faite dins un voilache!hihihi
ch'duc09/03/2011 09:28
ej sus pour el liberté del femme visible, pas pour belphegore...
josy09/03/2011 11:35
Pourtant cha avot eu du succès Belphégor hihihi!
MaitreZo09/02/2017 21:09
Maître Marabout Spirituel Voyant Zo vous apporte son aide en (Amour, Chance, Richesse, Justice, Anti balle, Gloire, Vente, achat, Commerce ,Etc .. ) Contactez-Moi Sur Mon e-mail Au : Maitre_zo@ymail.com Ou Par Mon Téléphone Au : (00229) 98 16 56 89 .. Ou .. (+229 ) 98 16 56 89 .

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
cette histoire ?
La traite d'une vache
Cafougnette, in promenade, vot sin comarate sincier à joujouque in train ed'traire inne vaque. Il n'arrête pas de se masser el'dos telmint qu'il a ma...............
Accéder à l'histoire