Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :colère
maceju14/09/2010 11:20
em femme pour toucher es' pinsion , qu'al a pris a 65 ans au lieu ed''60 ans , ( al a été plus vite qu'sarko ) , al a ouvert in compte in banque a sin nom , et avec el carte habituelle , al faijot les courses comme d'hab , tant qu'sin compte yé pas aliminté , ech'matin j'va d'su l'cite d'el banque et j'vos , d'su sin compte moins 650 roros , j'téléphone al banque , ché in machine , et j'ai vraimint pas querre cha , et juste quand j'comminche a comprinte , vla qu'al met in mixeur un route ,
j'ai tout coupé , quand j'ai voulu arcommincher , j'etos tellemint énervé , qu'j'em mélangeos les pinceaux , du coup j'ai fait un mail , et j'attinds qui m'appelle , et j'vas y d'mander sin numéro personnel ,ed'sin bureau , y m'connot bin , ché li qui vient am'maison , quand ya un pret a faire , y sait bin qu'ech' peut pas grammint m'déplacher
annesophie14/09/2010 11:30
Bin Maceju faut pas t'énerver ainsi té va faire monter t'tinsion Mi in tout cas j'ai cholaillé car su l'cop qu'j'croios qu'té disot que t'voulot téléphoner à not' présidint et qui v'not à t'maison . Pourtant j'n'ai rin intiqué d'puis min café au matin 6heures quinsse ...!!!Eune baisse à Maceju et Madame Maceju
maceju14/09/2010 16:04
el pire ché qu'cha m'enerf chés machines qui t'répontes , j'ai bieau les ingueuler , y ont l'air d'es foute d'em gueule , y continutent le litanie ,
et ché tout partout parel , ya pu rin a y comprinte , j'arrivtai jamais a m'habituer a chés engins ,
bin j'ros at plache annesophie , j'in buvros in bin fraiche , passe que ché réglé , ech' conseiller d'em banque y ma téléphoné , un tiot peu avant midi , ya eu un mini BUG ( té vos j'su moderne )
lena14/09/2010 21:39
bonsoir vous zautes 2 et pis tous zautes
mi s' qui m' énerve dins leu message ch' est ;;;tapez1 ...tapez2....tapez3 ...et ainsi d' suite

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:leurmière
français:lumière
genre:n.f.
Accéder au glossaire