Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :bos d'quéminée
maceju11/09/2010 14:50
j'su contint er in colère , ou plutot l'contraire , bin qu'étanr réveillé ed' pu longtemps , j'ai l'habitute , d'em léver a 7 h 30 ,
et ch'matin a 7 h 15 , em femme al m'a appellé , ech' camion d'bos qu'javos commandé , yétot la , j'savos qui devot v'nir , mais pas ach'teur la , surtout qu'mi , j'su pire qu'in diésel pour em'mette un route , mais ch't'homme y fait sin boulot
alors d'el farniète d'em champe j'y ai dis dd vider sin camion din ch'tiot parking , a coté d'em n'intrée , pi j'su v'nu din l'salle , em femme al a ouvert ech'volet , el porte farnièteet 'j'y ai fais sine ed' rintrer , y sa escusé , quand ya vu , din qu'el état j'etos ,( comme d'hab ,) pi apres j'ai téléphoné a min bieau garchon , qu'ya v'nu avec sin voisin , et mes deux tiotes files ,
et même pas deux heures apres , tout yétot rintré , y faut avouer , qu'yavot un bon chef ( mi ) avec min fouet , em' vla tranquil pour l'hiver
lena12/09/2010 22:05
bonsoir Maurice
alors t' arfaiso core el chef : " haut boulot tas d' fainéant !"
t' es prêt pour l' hiver?
maceju13/09/2010 11:02
salut lena , té sais mi pour juer au chef j'su un champion , ya qu'la qu'ech'su imbatape , j'em vos d'ja ch't'hiver , din min fauteul , pas trop loin d'el quéminée , j's'rai comme un roi , min père y ma toudis dit faut savoir profiter d'chés bonns cosses , comme ech'j'su obéissant ,,,,,,,,
lena13/09/2010 22:11
bonsoir Maurice
t' as raison faut toudis écouter sin père .
temps qu' ti s'ra fait cuire des chataînes dins ett quéminée
maceju14/09/2010 11:04
ouais léna , ché toudis s'qu'in fait , ché si bon , cuit au feu d'bos , pi cha sint bon , si j'j'y pinse j'frai in photo ech' té l'inverrai , comme cha t'aras toudis vue , faute ed' minger ,
lena14/09/2010 21:46
t'inquiètes Maurice j' irais in ramasser et j' les mettrais dins un'n pailléle à tros et pis j' pins'rais à ti
lena14/09/2010 21:49
payelle ou paielle ( j' ai été vire dins el glossaire j'm' in rapp'los pus commint qu'in l' écrivos )
maceju15/09/2010 15:49
bin j'avos compris , quand même , ed' toute manière chés marrons y s'ront aussi bon , ecrit d'in manière ou d'l'aute

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:pleumer
français:plumer
genre:v.
Accéder au glossaire