Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :ch arras
maceju03/09/2010 11:03
bin j'su rintré yetot 18h30 , et comme té la arcommindé jean , j'ai fais mes d'voirs tout d'suite ,
figure te qui m'na arrivé in drole , plutot am'femme d'abord , apres el consutation , yétot 17h 15 inviron , ech' bureau d'accueil yétot fermé , pas moyen d' r'appeller l'imbulance , et j'em sintot pas l'forche d'artourner , a l'aute accueil , ché la qu'em femme al ma dit , bin j'ai min téléphone , bin ouais qu'j'y ai dit mi aussi j'n'ai un mais yé al maison ,
" j'parle ed' min fixe " nan qu'am 'dit un portape , j'allos em'mette in colère , j'ai horreur ed' chés engins la , et pi j'm'ai dit , cha pourrot servir , al a fait ch'numéro , d'l'imbulance , rin pas d'sonnerie , al a réessayée , rin cor in fos
donne me cha , j'vas t'faire vir , bin vous m'crorez si vous voulez , in a rin vu , j'etos prêt al claquer a mur , el femme avec ,
ach' momint la ya in ambulancière qui passe , mi comme un con j'y d'mante " si al sait servir d'in portape ," bin sur"
al a essayée cha n'a pas marché , al a du appeller avec el sien , y va falloir qu'ech' m'intraine , j'su vraimint pas d'in l'coup
lena03/09/2010 21:33
comme dit ell canchon ed Sheila :"papa papa papa t' es plus dans l' coup papa ..."
Bonsoir Maurice:
va falloir ett mette à l' nouvelle technologie , ou alors print des cours avec tes tiots zinfants!
maceju04/09/2010 14:14
alors la , j'su tout a fait d'accord , et j'ai aussi querre rester comme cha , ché d'ja pas mal qu'j'arrif a m'artrouver un tiot peu d'in ch' manicraque ,
printe des cours avec mes tiots infants , té rigole , y vont bin trop vite pour mi , d'ja pour taper y l' font a deux mains , mi avec un dogt , et pi mi el temps qu'ech' cache et qu'ech'clic in fos , eux y sont d'ja arrivé
a l'fin ,
a part cha t'as ti fait t'rintrée ou pas ?
lena05/09/2010 21:09
bonsoir ou bonjour Maurice ( suivant l' heure que té l' liras)
mi pour ech manicrache ch' est avec min garchon quand j' i demande quetcose i va tell'mint vite que j' ai pas l' temps ed vire clair ou alors i m' dit pousse te j' va el faire alors commint veux-tu qu'in s' perfectionne?
à part ch' a j' sus toudis in arrêt jusqu' au 26 septempe .
vendredi j' ai été vire un méd'cin expert pour em n' assurance et i m' a dit au moins 3 fos : vous devriotte pas arprinte vote boulot sinan vous allez encore abîmer vos tendons et à la lonque ech chirurgien i pourra pus faire ed miraque !
i sont marrants quoque j' fais mi , i vont pas em payer à rester à m' maison et comme j' dépinds du consel régional i sont capapa ed m' invoyer à Rennes
enfin à part cha , cha va
lilichti06/09/2010 20:51
mes tiots éfants,vous m'faites ben rigoler tous les deux;
in diro mi!chelle sémaine,ch'éto mi qu'j'avos détraqué el manicraque!j'osos pon l'dire am'filema non ch'éto windos.....qu'est'ce que j(y conno,me!
voyez bin j'écris tout ed travers!
lena si't'envoites à rennes viens àl maison!
te t'as pas r'couché final'mint maceju ? faut réagir comme y'auro dit em'maman!y'était ti bellotte l'ambulanciére?
mi j'ai jamais touché un portape dem'vie
pourtant cha m'rendro p(téte service,mais bon!
lilichti07/09/2010 16:47
COMMENT qu'vous allez tous?comment qu'te vas maceju? ché pon un sujet ed' forum,mais ,bon !
mi cha n'va guére,vla qui pleut in avo trouvé un bon médicament,
vla que d'pis quatre heures qui fait effet,et chtéléphone qui'y'arréte pon ed sonner:secret!comment qu'vous faites vousaut'tous pou vous débarracher ed'cha!!
porter plainte?
es'truchider?
lena07/09/2010 20:34
bonsoir tertous
Lilichti , si j' ai l' occasion d' aller à Rennes , j 's'ros continte dett rincontrer :in pourrot parler chti
à midi ,i faisot bieau du coup j' ai été à l' pêque avec em nhomme au crevettes : cha fait du bien et in plus cha vide é tête ,mais après midi ch' est vrai qu'in a eu un'n sacré averse
cha sert à rien ed s' énerver Lilichti ( pour tin téléphone ),cheux qui font cha ch'est des cons
j' vas t' dire commint que j' fais quand i n' a qui m' téléphone sans arrêt : j' leur réponds in chti!
cartouche08/09/2010 08:35
Lili t'appelles tin fournisseur d'accès et ti demindes d'bloquer les numéros "non identifiés" te seras tranquille
lilichti08/09/2010 15:31
merci à tertous ech'sus bin contin,j'va faire tout cha,!
cartouche,comme al dit lena,ché tout des;;;;;;;;;j'aro du y pinser avant! à binto!

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:guiffe
français:figure
genre:n.f.
exemple:fait gaffe at'giffe !