Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :salut tartous
maceju26/08/2010 14:36
el 6 septempe in dot avec em femme pi em file aller visiter un catieau in construction , d'in l'yonne du coté d'auxerre , pour coper el route in deux , j'avos décidé ed' nous arreter d'in in petite ville ed' seine et marne, du qui reste un copain qu'j'ai connu in algérie , ecqu' j'ai arvu in seule fos in 1985 ,
ya un mos d'cha , par l'intermediaire ed' sin garchon , qui a l'internet , j ' y avos d'mandé d'es rincontrer din un tiot resto
d'sin patelin , bin j' t'enfoiré la y ma appelé ch' matin pour em dire qu'bin sur yetot d'accord , mais as baraque ,
j'ai eu bieau y dire qui m'devot obéissance , j'su plus viux qu'li ed' 4 mos , mais surtout, ed' par min grate ed'sergent , tout s'qui ma répondu , ché qu'chétot du passé , yé vrai , qu'ya 50 ans d'cha , enfin vla , j'voulos vous faire partager ch'momint
INOUBLIAPE pour nous avant d'l'avoir vécu
jeangabelou5928/08/2010 09:56
laiches-te faire Maurice
maceju29/08/2010 09:55
bin té sais jean bon comme in est in s'laicherot minger par les mouques , j'ai accepté , mais j'peux er'dire qu'j'ai hésité un bon momint , et y va s'faire ingueuler , bon diminche a tertous
Pascale29/08/2010 10:46
J'ai bien compris ch'messache.....Maceju

Passe am mason in arvénant alors! Minme si ch'est pour m'faire ingueuler......

Jean, t'es d'bon consel.....
maceju29/08/2010 16:10
j'aros bin voulu pascale , mais té sais avec em file , qui s'ra d'ja mat d'ech' voyache , in plus faudra qu'al rinte as maison a wattrelo , al traval el lendemain , cha s'ra pas possipe , cha s'ra pour in aute fos , mais j't'armercie , pour et' n'invitation ,

maceju 29/08/2010 09:55
bin té sais jean , bon comme in est , in s'laicherot minger par les mouques , j'ai accepté , mais j'peux et 'dire qu'j'ai hésité un bon momint , et y va s'faire ingueuler , bon diminche a tertous
j'em corriche , passe que j'vos qu'min commentaire yé pas tres lisipe
in dirot qu'j'ai écrit , jean yé bon , mais ché pas cha
annesophie29/08/2010 17:33
Cholaille Maceju vraimint je n'savos pas vous n'étotent pas des gins bons (pas des gambons hein ) Mi j'cros qu'Jean d'puis qui n'est pus gabelou i est dev'nu quéqu'un d'bon Eune grosse baisse mes camarates
lilichti08/09/2010 19:06
t'es bin del vielle écol maceju!mi j'auro pon aimé cha non pu,mais quand jvos,l'plaijir qu'mon beau garçon ancien d'algérie,y'iéprouf à vire ché copains ach'baraque ou àl baraque d'euzotes,méme si qui sav'tent qui pourront pon rende,j'trouf cha bin;et que bonheur quizont à ser'trouver!léche te gater un tiot coup

entre parenthesses jen'sais pon chi min patois yest trés pur mais y vient du coeur;maceju quand j'sus v'nue chul'site y'a bin vu tout ed' suite que j'faiso ed mon miux ché mes vieux cliets,du moins à lille qui'l' parlotent. j'ai pon fait les hautes études patoisantes
maceju11/09/2010 15:05
bin ouais lilich'ti j'su d'el viel école et quand ech' j'vos s'qui s'passe ach'teur , j'su pas pres ed' canger , cha n' m'interesse pas d'ailleurs ,
té sais lilich'ti , cha m'fait plaijir bin sur , s'que té dis , mais , té sais in fait pas attintion a tout cha , j'peux t'affirmer , qu'in a toudis compris s'que té dijos, et in est toudis contint quand té viens nous vir , al prochaine
lilichti11/09/2010 21:01
que 'n'étourdie que j'fais,jem'raplo pu ,qu'aprés avoere été un tiot peu patraque,t'éto partis avec et'file et pis tout cha!
j'vo qu't'as été contin,ché el princhipal

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bellot
français:beau
genre:adj.m.