Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :ducasse
maceju20/08/2010 15:35
cha m'rappelle , bin sur em jeunesse , mais surtout in tiote histoire d'min début d'mariache , qu'j'ai cor raconté el semaine dernière a mes tiotes files , al ducasse du 12 ed' lens , em'femme qui étot enceinte d'em première file al voulot a toute fin monter ach'casse gueule , pour mi chétot cor in invie d'femme d'in s'n' état , mi j'voulot pas , ed' peur qu'al seuche malate , j'ai finis par céder ( grand chef ) in a donc monté , in a bin rigolé , et pi quand in a dechindu , ya eu un malate , mais ché pas chelle qu'in pinsot ,devinez ?
annesophie20/08/2010 21:36
Bin ch'est cha quand in est amoureux in partache tout cholaille eune grosse baisse Maceju
lena20/08/2010 21:54
bonsoir tertous
ch' est bio l' amour ! là in arconno un grand seigneur : toudis prêt à s' sacrifier pour ess Juliette .
maceju21/08/2010 11:43
j'espère que cha n'est pas seulemint par simple galanterie ? qu'té dis cha ti zautes deux , bin qu'ach'teur j'sais pas si j'l'arfros , a part pour es pinsion , tout grand seigneur que je fus ( ché bieau hein ) ya d'cha in paire d'années , mais al m'sine tellemint bin , qu'ech' va l'garder ,
maceju21/08/2010 11:53
din m'n'emoi j'ai oublié de dire bonjour léna , et cha cha m'imbête passe que , je m'demados si t'etot pas in colère apres mi , qu'in t'veyot pas , dis me t'arprinds l'boulot al rintrée , et t'népaule cha va ti miux ?

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:soil
français:seigle
genre:n.m.
Accéder au glossaire