Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :mi , ech' courageux
maceju08/08/2010 15:51
em'porte électrique ed' min garache al est bloquée , ed' pu hier , et m'carette al est obligée ed' dormir dehors , chés dépanneux sont in congés , jé l'sais , passe que j'lé attinds ed'pu 3 semaines , pour el volet d'em champe qu'ej'peux pu ouvrir nan pu , et j'ai peur din l'noir quand j'dors ,
mais cha ma pas impêché ed' busiyé ch'te nuit , commint faire pour dépanner el porte d'ech'garage , ech' coffret yé a l'interieur , et pour rintrer faut passer par derrière , mais l'seul accés pour arriver ach'te porte arrière , y faut passer par el farniète d'el salle de jeu d'ché gosses , el clé al est a l'interieur , alors ech'matin j'ai pris min courache a deux mains , j'ai préparé un tiot martieau , et in pince , j
j'mé arposé 5 minutes ,
apres j'ai été déposer cha d'su ch'cassis d'farniète , 5 minutes ed' posses
apres j'ai passé un escabot pour pouvoir déchinte re 5 minutes ed' posse
pour monter ech' bonhomme d'su ch'cassis , cha a été plus dur j'su vraimint raite ed' tout partout , enfin presque , re 5 minutes ed' posses ,
j'ai dechindu j'ai cassé un tiot coin d'carreau pour passer em main et récupéré el clé , j'su vraimint contint d'mi , un vrai esploit , quand ch'l'ouvrier y va v'nir , y dechindra tout seul , ché pu d'em n'ache in gymnastique parel
quand j'dis 5 minutes , faut compter 15 minutes minimum
a chaque fos
Pascale08/08/2010 16:37
Oulala! Té m'as fatiguée Maceju, j'artourne m'arposer....mais chapeau! Té vraimint courageux......
maceju08/08/2010 17:45
merci grammint tout plein et plus incor pascale , cha m'fait vraimint plaijir qu'in arconnot ENFIN , mes mérites , ach'teur ech'n'est pour six mos a m'armette , in bonne nuit yé l'heure pour ech' bébé

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:bricole
français:chose de peu de valeur, sans importance
genre:n.f.
Accéder au glossaire