Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :vacances ,
maceju04/08/2010 16:22
quo qu'cha veut dire tout cha , tout l'monte yé in vacances , ché vraimint pas sérieux ,in est si bin as mason , din sin fauteul , pas d'bouchon , a part ceusses ed' chés boutels , pas trop caud , pas trop frot , jute es'qui faut , pour em continter ,
mes bretons sont bin contint d'avoir vu chés plages du
N P D C , qui sont grammint plus grantes qu'din le coin ,
y s'arvont d'ja vendredi , mais em ' belle file al parle d'ja d'arvénir l'année prochaine
annesophie04/08/2010 18:44
Bin ouai ch'est vrai cha que idée d'sot d'aller pindint 2 heures faire l'queue cul à cul pou trimper ches os dins l'ieau salée pis rebelote l'soir pou rintrer à s'maison . I a des plaches superpes dins nous régions mi je m' rappel quand j'allos à Berck que plaisi avec du sape à n'pus in finir ...Maceju cha fait qu'te vas avoir de l'visite tous les ins comme cha cholaille
maceju05/08/2010 15:46
bin ouais , mais chetot deja l'cas avant , al différence , ché qu'ach'teur ,
y printent in location , din l'coin , ( mi y m'faut du calme ) y vientent passer in journée am maison , in journée ed' promnate , al plage , ou ailleurs , in journée a mon d' em file , et voila in semaine ed' passée ,
annesophie05/08/2010 21:42
Bin ouai pis par ches timps d'crisse comme cha cha fait des doupes pou ches logeux cholaille
lilichti06/08/2010 11:06
bin ouai ché bin vrai tout cha,mais cocte veux enn saro pu les ar'cevoir! j'dis cha mais j'ai eune grande joie min garchon de ch'nor y vienne avec eum' belfile,pindin qu'leu soeur a va partir ;
y n'osente pu trop m'lécher tou seu ;t'as raison,maceju ché bin din sin fauteule mais mi ché un peu ed trop;tizotes,anneso pour vire nos plachesed'berck et pi tout cha fadro qu'te fasse el chemin din l'aute sinse;à bintot;
j'suis contin maceju,j'croyo bin qu'této dans tin fauteule,mais obligé,ché pon parelle
annesophie06/08/2010 12:01
Bin heureusse de t'arlire Lilichti ouai je compte bin l'faire l'quémin à l'invers l'an prochain mais bon i a toudis eune tuille là chétot l'imbrayache de l'carette faut dire que l'titine alle à sin ache aussi va falloir pinsser à li donner s' pinsion

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:gauque
français:noix
genre:n.f.
Accéder au glossaire