Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :y pleut
maceju12/07/2010 10:04
cha yé mes gins y pleut , et cha tonne , j'intinds chés légumes din ch'gardin qui rigoltent , ché du moins s'que j'dijos avant quand j'faijos cor du gardin , ach'teur ché mi qui rigole ,
cha fait vraimint du bien , ch' rafraichissemint , in plus ya un tiot courant d'air in nin mingerot , j'vas faire ed' z'économies d'electricité , pisque j'met pas el' clim , j'vasp'tête avoir el drot
a un prime ed' min Président , si grand ( pas par es tal ) mais par es générosité
j'ai bien fait 'aller porter m'carette au garache ech' matin a 8 h 30 , y pleuvot pas cor , et cha quée bien
annesophie12/07/2010 10:12
Maceju ch'est l'fête des guernoulles que chance invoes un tiot peu d'ieau dins m'région ichi ch'est sec minme quand j'arrosse min gardin i n'est pas cru (mouillé). Pis n'dis pas d'cacoules Maceju (cholaille) j'in connos qui s'rotent bin capape d'mette eune taxe su l'caleur et pis ches vintilateurs .
maceju12/07/2010 10:26
faut pas ête défaitiste comme cha annesophie , a forche ed' faire des promesses y finira par in ténir in ( j'y cros pas )
j'peux dire qu'ichi cha pleut bien , mais a part 1 ou 2 coups ed' tonnerre , ya pas d'orache , ché bien qu'y s'avottent dit , al météo hier , cor un coup d' tonnere

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:batroulle
français:outil de mineur
genre:n.f.
Accéder au glossaire