Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :18 ans
maceju09/07/2010 14:43
aujourd'hui , in arrosse chés 18 ans d'em petite file , mais a l'ieau , passe qui sont partis tertous in vacances , ech' matin ,
cha s'ra pour quand y vont rintrer din in quinzaine ed' jours ,
a 13 h 30 , y z'ont téléphonés qui sont arrivés amon d'em belle soeur , a marigny , tout pres ed' beaune , et y arprentent el route ed' main matin , pour l'herault , j'ais pu ech' nom du patelin , j'préfère pour eux qu'pour mi
cartouche10/07/2010 07:50
ben r'as raison Maceju pasque i fait eune caleur du diape alors rouler in carette de ch'temps là avec chés imbouteillaches ch'est pas la joie
pistouille10/07/2010 09:15
bonjour,
Oui il fait bon rester chez soi ,noue heureusement nous avons l'air de la mer cela apporte un peu de fraicheur, et puis il y a la rampe d'arrosage, le plus casse pied ce sont les cigales nous sommes dans une pinède et le bruit est assez assourdissant le soir nous sommes obligés de monter le son de la télé mais bon les touristes payent pour venir les écouter.
bacioni
maceju10/07/2010 11:56
ouais ché sur , j'pinse am' file qui dot ête d'su el route , pour faire beaune , jusqu'a j'sais pu du , din l'heraut ; d'apres s'que j'ai intindu al télé , y va cor y avoir des sacrés bouchons " pas les boutels "
annesophie10/07/2010 19:14
Bin is vont avoir caud is vont ete contint in sue du matin au ... matin in n'arrete jamais . Bonnes vacances à eux inda qui on de l'chance . Et pis bon an à t'tiote file Maceju

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:caillau
français:caillou
genre:n.m.
Accéder au glossaire