Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :commissariat
maceju05/07/2010 10:43
ch'matin j'ai pris min courache a deux mains , comme y faijot pas caud , pour aller faire in déclaration d'accident d'carrette , au commissariat d'avion , cha date du 29 mai , d'sur un parking a auchan , j'm'in su rindu compte 4 ou 5 jours apres , in allant faire un tour a min garache
mais ché ch'nouvieau commissariat , ché l'première fos qu'jy vas , j'su rintré d'in l'première barrière qui conduit a un parkinge , yavot pas mal ed' plache tartous numérotés , j'ai pris ech' numéro 3 , j'avos in trentaine ed' mettes a faire , in grile ouverte , j'ai passé , " j'avos bin vu el tiote pancarte , réservé police " mais j'ai fais l'innochint et j'ai continué, in paire ed' mette plus loin ya 2 flics qui dis'tent , ichi l'intrée est réservée a chés flics " in français bin sur " alors j'ai rajouté un tiot peu d'essofflemint ( chétot suremint pas la peine ) bon exceptionnellement vous pouvez y aller , y m'ont même conduit j'usqu'a l'accueil , et y z'ont pris em déclaration ,
que cangemint par apport a l'aute , ech' viux ch'ti qui l'connaichot pas , y devot avoir peur d'y rintrer , a arot plutot pinsé a
in prijon , et l'intérieur , chetot cor pire pi j'ai été a l'assurance a avion , comme cha ché fait , jeudi j'passe a l' espert , j'su contint d' mi , comme jean j'ai marché , j'ai au moins fait , 100 mettes , chez formidape nan ?
lena05/07/2010 21:35
bonsoir Maurice
alors t' as fait un'n sacré prom'nate !
cartouche06/07/2010 09:57
Maurice j't'inscris pour ch'prochain marathon d'Paris, in l'fera insanne mais in s'arrêtera à toutes ches capelles pasqu'i font pon s'déshydrater !!
maceju06/07/2010 14:54
ouais léna , ach'teur j'n'ai pour 6 mos a m'armette , jusqu'ach'prochain marathon ed' paris ,
combien d'mette cha fait un marathon CARTOUCHE ?

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:arnier
français:renier
genre:v.
Accéder au glossaire