Accueil forums

Forum général (tout sujet)
Discussions de comptoir
Café littéraire
Le patois Ch'ti
Le Nord-Pas-de-Calais
Les mineurs et la mine
Légendes et contes
Recettes de cuisine
Histoires drôles
Demandes de traductions
Webmaster à votre écoute

Livre d'Or

Forum général (tout sujet)
Sujet :MI JVOUDROS PON DIRE, MAIS YA CHI INEQUIPE D'BRANQUIGNOLS
07/02/2019 12:38
JULES07/02/2019 12:59
Cha y j'ai incore cliqué du qui fallot pas, j'ai avis qu'y in a ine palanquée qui z'ont acaté leurs PC d'occasion, ou qu'y z'ont pas cangé depuis 25 ans.... Cha marche très bien, ch'est peut'êt' l'fait de m'n'ache, ou bien que j'sus VRAIMINT moins babache que certains, ou pét'êt pasque j'm'appelle Jules, en fin, cha marche, essayez d'vous appeler Jules 1 2 3 ainsi de suite , bon enfin, ô savez que j'sus là si qu'ô z'avez besoin d'consels....
JULES07/02/2019 13:00
cha ch'est un suppément pour prouver que cha marche
JULES07/02/2019 13:01
Pi cor un si qu'ô z'in voulez !

roger07/02/2019 17:17
Mais si cha marche Jules, j'ai toudis min pseudo!!!
batisse07/02/2019 17:22
Après qui qu'ch'est que tin as julot? In pourrot croire que t'es colère.
In dirot que te t'as réveillé in cerceau au bieau mitan d'un cauchemar. Mais à ch't'heure-là cha serot quind même étonnint que t'es nin incore levé ou que t'es déjà arcouché.
Allez, prépare te eune camomile mimile. Ne t'énerfe nin, ch'est mauvais pour t'tinsion et tin intourache.
batisse07/02/2019 17:43
Jules te racontes des craques. J'ai essayé de faire croire à ch'site que je m'appelos jules 123 et ainsi de suite comme te dis, et même in allint jusqu'à 9 cha ne marche nin.

Alors, te vos bin que cha ne marche nin tchand qu'in ne connot nin le mot de passe. Ch'est dommache, cha m'arot amusé de dire des bêtisses chu tin compte.

J'aimeros bin que l'ouaibemasteur i m'ingueule d'avoir fait cha. Cha prouverot qu'i ne s'a nin d'allé in laichint eune pancarte "fermé, foque à ceux qui ont eune clé et l'code qui y est associé".
JULES07/02/2019 21:25
Alors, Batisse cha veut dire que ch'système y veut qu'un seu un biau, un unique Jules, qui sans être César ni marlou argroupe à li tout seu la crème de hommes, alors, laichez tomber, cachez aut'cose ou faijez comme Roger, creusez vous l'ciboulot
JULES07/02/2019 21:28
Intre parenthèse 27 consultations 7 réponse 3 noms, ou in passe pour des
foldingues ou chés gins n'ont plus d'humour
batisse08/02/2019 09:30
Vinguette, si t'acates des cauchettes t'as intérêt à les printe au moins chinq pointures au-dessur parce que tes cheviles elles dotent sacrémint infler. Je t'in foutros mi du plus bieau, plus unique et plus crémeux des jules...

Chez nousautes le gros jules ch'est le gros arpion. Déjà, à moins d'avoir nin eu de chince, in n'd'a deux. Alors pour l'unicité hein... Quint à l'bieauté, ch'est relatif. De l'crême, ouais, des fos intre li et sin vijin, mais elle ne sint nin bon! Sacré jules. T'aros miux fait de t'appeler modeste, comme mi. Ou parfait.
Elle n'd'a vraimint grammint du mérite t'sainte femme.
loumarcel08/02/2019 22:48
Eh bin m'voilà sans problinme, qui ch'est qui sait pus s'connecter, té sais Jule j'in connos un qui s'crot fort in informatique qui s'fout des Pierreafeux mais qui est pire qu'eux, pas foutu de s'connecter, bin ouais ch'est un 59 alors.....
batisse09/02/2019 11:03
Hein? Un 59? Qui qu'cha pourrot être? In tous les cas ch'est nin mi, vu que je cause juste au-dessur de ti et eune paire de fos incore avint.
T'es un quo tisaute pour nin l'avoir vu, tellemint obnubilé que t'es à casser du chuc chu l'dos d'ches brafes 59 et d'un in particulier?
Je chus intouré de voyous...
tiote belotte09/02/2019 14:07
t'inquète batisse, si qui reste foque deux 59 ben in s'ra cheux lal...

(mais j'sus sure que les autes 59 vont s'ralier à nou panache blanc, y a qu'à joquer un tiot peu)
batisse10/02/2019 18:47
Ouais, in nous appelle les chevaliers blancs, comme dins ch'chef d'oeuvre au deuxième degré - je préviens pour certains boyaux rouches - que ch'est "vous n'aurez nin l'alsace et l'lorraine".

In ne peut nin mettre de lien ichi mais si que vous buquez "le chevalier blanc" dins gogole ou qwant ou un bazar d'archerche ainsi, vous allez tcherre dessur direct, dins youtube.

Et je me deminte si que les gins qu'in vot qui sont à sin service, pleins d'admiration et de respect, ch'est nin des boyaux rouches. Je me deminte...

11/02/2019 15:10
Su l'co j'ai pinsé que te faijos allusion à ch't'espèce d'endive mal cuite qu'in vot tout l'long de frontière belche, , mais tavos piqué m'curiosité et je m'ai dit " min Batisse, lettré parmi les illustres y dot nous camucher quit'cose"
Bingo,
j'incite tous nos co-lecteurs et non pas collecteurs à faire ch'loyen pour aller sur youtube
Si mes calculs sont justes in sera incore bien ine dizaine à s'coucher moins bêtes à ch'soir, in in saura incor un peu plus sur les saines distraction d'nou (très ) cher camarade et merci à tiote Belotte d'ly avoir tindu la perche aveuc sin panache blanc....y'a toudis des garnoules qui sav'tent pon du qu'y mettent leu pieds
JULES11/02/2019 15:15
J'vos pas pourquoi min pseudo apparaît nin, j'ai pourtant pas écrit d'méchant ,politique, racisse ou déméprisant.... , donc des fos que cha l'arferos, je déclare solennellemint m'appeler JULES
batisse11/02/2019 17:41
Binvenue au cleupe Mimile, ou Gaston ou même Jules.
A mi aussi cha m'a déjà arrivé que min nom i n'apparaiche nin eune fos que j'ai buqué chu réponte ou invoyer. Ch'est tchand que j'ai busié trop longtimps à quo que je devros inlever à cha que j'ai écrit pour que les boyaux rouches is ne tourntent nin lu nez.
Ch'est eune espécificité actuelle du forum: i tourne chu tros pattes et in puq i faut aller vite sinon i t'enlèves t'carte d'idintité.
Vivemint que monsi Eddy i arvienne mettre de l'ordre dins tout cha...

Retour au forum

Utilisateur

Mot de passe

S'inscrire
Mot de passe oublié ?

Google

Connaissez-vous
ce mot ?
en ch'ti:peinne
français:peigne
genre:n.m.
Accéder au glossaire